Background





Sunday, March 6, 2011

SoMeThing AbouT Me...

Assalamuailaikum semua....

Setelah sekian lama x berblogging..tiba2 plak rasa nk berblog plak..ni gara2 pengaruh rakan2 dan juga nk penuhni masa2 lapang yang terluang... first nak kenal kan diri la dulu..
nama diberi oleh family aku kan 'ain amalina bt hussin'.. umo skunk 19 tahun nak masuk 20 tahun...
Berasal dari Bagan Serai, Perak iaitu sebuah bandar kecil di utara Perak.. So loghat utara la yer...hehe
Skunk aku di Segamat,Johor sbb sambung study kat cni iaitu kat UITM Segamat,Johor.. UITM dihatiku..hehe... Kos Ape?? hehe kos yg aku amik ni sebenarnya xda dlm list pun.. Kos ni special sikit sbb xda calculation..hehe aku dh la minat maths tapi tb2 dpt kos nih..haha tapi xpe la bljar jer dulu..n skunk dh pun sem4..alhamdulilah aku dapat bwa gan baik skali.. minat2 ad la dtg cikit demi ckit...kos tu ialah : "InForMatioN MAnaGement"...Dalam blog nih aku nak cerita tentang khidupan aku sebelum dan semasa menjadi student di universiti nih...aku arap blog ni menjadi salah satu tempat tuk menyimpan kenangan lama sebelum aku terdelete dalam fikiran aku..hehe =)
" So, kisah aku nih boleh la dijadikan teladan dan pengalaman pada suma.."

                                                           p/s: latets pic..that's me
                                          
<nina amalynna>

No comments:

Post a Comment