Background





Saturday, April 23, 2011

..MY BOgAt..

ni my bogat..hehe
HUhu..mesti tertanya2 kan sapa bogat tu..hehe sebenarnya BOGAT nih kereta kelisa la..haha... keta kpda abam aku la..haha..sapa2?? dy my abg agkt lorhh..hehe aku sngja wat post nih sbb aku rindu sgt sama bogat..hehe


Aiks...macam bogat2 bf aku jer an...hehe biarla dy jdi peneman aku wat masa nih hehe.. Xda la dy nk bising2 or control aku mana nk pergi kan..haha plik kan?? tapi tu la kbnrannya..haha if byi pun hon dy jer kot.. Kenapa aku suka BOGAt nih.?? sbb cantik..comey jer..aku tgk...hehe penemuan x disngka2 pas ikot kwn aku merayau la di SEremban..Tiba2 aku tertarik lak gan keta nih..byk2 keta lain yg ada cam ne la keta nih yg sangkut lak..huhu yg pasti bkn sbb owner dy la sbb wrna keta tu..hehe 


Bagi org lain maybe ckp cam biasa jer an..Aku pun x pham nape aku boleh minat plak..Post ni khas tuk buah hati aku BOGAT... hehe.. kalau la dy leh bercakap kan best an..cam cerita CARS..hehe boleh plak pk cam tu kan...hehe..


So kat cni aku ada la kidnap ckit pic kat fb abam hery la..sbb keta nih keta dy la..haha...sory yer abg...
haha... then thanks jugak kat abam sbb bgi aku naik keta dy nih..hehe merasa jugak la kan bersama bogat..haha.. Bila la plk an nk jmpa BOGAT nih..dh lama x jumpa..hehe..To abam plez yer take care MY Bogat..hehe =) 


kenangan gan BOGAT

comey an...

sweet BOGAt

<nina amalynna>

No comments:

Post a Comment