Background





Sunday, March 27, 2011

MEraYau di SeREmban Plak..

Pada tanggal 25 mac 2011 aku n 2org kwn ku bergerak ke Seremban naik bas trans..
Bergerak kul3 stgah n then smpai dlm pukul 6 ptg..Alhamdulilah akhirnya smpai jugak.. Smpai di terminal1 parents aten dh tunggu tuk amik aten n ekin..manakala aku sape plak nk jemput kan??haha yg jemput aku iera n zera gan ayah iera la..coz aku g umah iera.. So di situ kitaorg berpecah..
Agak kaget jugak la sbb akhirnya aku dpt lihat seremban yg lama aku x g..haha lama ker?? padahal x penah pun..last pun g waktu mlm..haha so di seremban aku bermalam di rumah kwn aku iera iaitu di taman rasahjaya..hehe thanks iera n family sudi tima kedtangan aku..hehee


Aku igt cuti ni relaks2 la..rupa2 nya iera n zera diorg study kot..so aku join la study records gan diorg..haha Study kejap jer.yg lmanya berborak la smpai ke 3 pagi..lam masa yg sma..dh mlm2 perut msti lapar kan..so kita org cadang masak maggi..iera dgn gigih masak maggi goreng tuk kitaorg..n kitaorg watkan dy murtabak maggi jer..hehe sdp oooo..rugi sapa x rasa..haha


Soknya ap lagi xkn dok umah je an..kitaorg pun kuar la berjalan2 di seremban..Jumpa la kwn kitaorg yg lagi dua org2 ekin n aten di bandar.. First destination g JJ seremban..then g Terminal1.. Ap lagi aten n ekin g shopping la..iera pun dpt la jugak jaket dy n then zeera dpt inner syria dy then aku lak?? xdpt ap2..haha xthu nk beli ap..ngee padahal nk jimat punya pasal...


After dh penat2 jln2..kita g lake garden tuk rehat2..haha agak tenang yer di situ.. kitaorg pun start la snap pic kat c2 sbb pemandangannya cntik kan..


wonder gurlz..


sweet memory in seremban


best shot lake garden..
Lepas tu kami pun g tempat yg agak special gi2..haha g city park di seremban2..Kat cni aku janji nk jumpa abg aku haha abg yg mana?? abam hery la..dy ni gila2 sikit..haha x sgka plak kan.. So masa tggu dy smpai aku n zeera dok la melepak tgk2 taman tu..tapi x snap pic pun coz mls..haha..tempat dy cantik sgt..pas ni leh dtg lagi kan..hehe sesuai la tempat tuk rekreasi bersama2 family n kengkwn..Smpai jer abam aku tuh kitaorg trus g kdai la lepak minum2..then trus cari tempat tuk park keta.. kat cni aku snap byk jugak pic keta diorg2 nih yg gila kelisa..haha..jeng2..

haha smart kot..

sempat posing lagi tuh..cam keta sendiri jer.hehe

haha jadi model lak kat keta..
btw yg pic bawah2 suma owner keta tuh la..

hehe apa2 pun sonok sgt kuar gan lepak2 gan diorang nih..hehe tapi keta yg jadi pujaan aku mesti la BOGAT..hehe...yg mana yer..jeng2...

hehe that's bogat..

opss nih gan abam la..haha
Rasanya cam sekejap jer masa berlalu cuti aku di seremban..hehe thanks to family iera coz umah nya mjdi penginapan aku disana..mkn minum suma..thanks sgt2..then dpt belajar wat muffin lak dri mak iera..haha sdp tau..haha.. Aku arap stu hari t aku akn smpai cni lagi..hehe thanks to iera,zeera,ekin,aten,alip,abg romy n lastly my abam hery la..haha coz dh bawa n tunaikan jnji dy bawa aku naik keta dy yg smart2..haha.. THANKS A LOT ye suma..then kat bawah ni pic yg aku snap kat umah iera sebelum balik..hehe


3 dara pingitan..haha

cantikk..



<nina amalynna>




No comments:

Post a Comment